C&Ks wedding.

Då var det den stora dagen, 2008-08-02. Uppemot 90 personer, bestående av släkt från när och fjärran, kollegor, vänner, grannar och vänners vänner, gjorde denna, Min och Kats alldeles egna, dag till något alldeles extra. Vi hade tur med vädret. Gästerna var på gott humör. Prällen var helcool, Cadillacen fungerade och jag glömde inte ringen. Mr J tog många fina bilder på oss denna dag (över 600) och det är omöjligt att välja ut den bästa. Jag väljer helt enkelt att placera ut EN av de de bästa. För mer bilder hänvisar jag till frugans blogg.

Och så levde de lyckliga i alla sina dagar. Partille, Partille kyrka, 2008.

+ Så väldigt trevligt att få kalla Kat, mitt läckra Internet-fynd, för frugan.

– Frugans frisör. Frisyren började rasa ihop redan från stunden hon gick ut från salongen och kvällen slutade med att hon hade utsläppt hår. Det, mina vänner och läsare, är B.

Thank You Everyone for a Lovely Day. Love Always,

/Mr and Mrs Onemountain.

~ by onemountainsplace on August 4, 2008.

4 Responses to “C&Ks wedding.”

  1. Får passa på att passa ett stort GRATTIS till dig och frugan!

  2. Tack och bock för det Tomas! Hälsa så gott till din vackra C.

    /Mr Onemountain

  3. Snyggingar!

  4. Tack för det, KoM!

Leave a Reply

 
