Nerv i kläm.

Min rygg plågar mig. Smärta i svanken och som strålar vidare ner i baksidan av låren. Att stå och gå funkar utmärkt, att ligga sisådär, att sitta på stol i stort sett outhärdigt och att stå på huk är värre än den värsta tortyr. Så det är mest sängläge och mycket film. Men inga nya, har hittills kollat på Rambo, the Dark Knight och the Big Apple (regisserad av mig, producerad av Onemountain Productions).

Den onde Ischias har slagit sina klor i mig. Men jag kämpar – Med varierat rörelseschema, med värktabletter och en vilja av stål. London, Piccadilly, 2004.

+ Hittar inga särskilda ljuspunkter just nu. OK, det är gott med frukost hemma. Själv. I lugn och ro.

– Det mesta. Det suger att behöva vara hemma, speciellt när man tänker på att högen med arbete bara växer på kontoret.

I´ll get better,

/Chris

~ by onemountainsplace on October 10, 2008.

Leave a Reply

 
