Ny design.

Det nya året, 2010, är snart här. Och jag känner att det nu är dags att byta utseende på bloggen. Jag hoppas att den nya looken skall fungera, även om jag inte ens själv lärt mig hitta ännu. Ber om ursäkt för att det i nuläget är lite ostrukturerat men bättring kommer.

The Dakota Building får bli inläggsbild. Här har en rad tunga kändisar bott genom åren. Bland andra Paul Simon, Bono, Judy Garland, Yoko Ono och John Lennon. Den senare blev även mördad strax utanför och byggnaden förekommer i filmen Rosemarys Baby. NYC, Central Park West, 2007.

+ Ledig i fyra dagar – det är livskvalitet. Kylen fylld med drycker inför morgondagens firande, Kat överraskade mig med att välja lite annat än det vanliga vita vinet – Guntrum Riesling.

– Fotoabstinens. En underbar dag var det idag, jag var dock inlåst på the Office utan att ha så där väldigt mycket att göra.

/Chris

~ by onemountainsplace on December 30, 2009.

Leave a Reply

 
