Onneksi olkoon!*

Idag fyller Kat – min vackra, söta, gulliga och underbara fru år. Hur mycket? Nja, det frågar man ju faktiskt inte en dam om, men två år yngre än undertecknad är hon hur som. Faktum är dock att hon bara blivit vackrare i mina ögon för varje år som passerat. Kat – I Love You.

Passande för inlägget. Kat är i Stockholm med Mary Kay – här är hon med den gamla, och snyggaste, Sales Director-dressen. Partille, Residenset, 2010. 

+ Kat fyller år, som en liten ledtråd kan jag nämna att hon är två år yngre än världens bästa ishockeyspelare, lagkapten i Ottawa Senators. Som faktiskt var barndomskamrat med undertecknad. Det enda bestående minnet från den vänskapen, utöver bilder i mors fotoalbum, är det ärr i tinningen jag för evigt bär med mig efter en av våra sammandrabbningar. Nu gled jag ifrån ämnet – Hipp, Hipp, Hurra för dig Kat!

– Vad skulle det kunna vara? Jo, förmodligen det faktum att ingen av oss är hemma under dagen för att fira en av årets viktigaste dagar.

/Chris

* Ung. Grattis på födelsedagen.

~ by onemountainsplace on November 13, 2010.

Leave a Reply

 
