Kat 37.

Igår fyllde min fina och vackra hustru 37. Inget hon ville fira på något sätt, men förstås inget man bara kan lägga åt sidan hur som helst. Så – på bloggen blir det ett stort grattis i efterskott. Du är bäst, finast och vackrast – Jag älskar dig.

Fina Kat fyllde år på söndagen. Partille, Residenset, 2010.

+ Kat förstås. Igår var det fars dag, när jag skulle till jobbet långt innan tuppen övervägt att vakna fann jag ett prydligt paket liggandes på mina paltor – innehållande en cool pappatröja.

– Det hade idkats klotter med spritpenna högt och lågt längst bak på 513 under hemresan igår.

/Chris

~ by onemountainsplace on November 14, 2011.

Leave a Reply

 
