Snart så.

Helgen avverkad och och det är nu ett ynka tolvtimmarspass kvar tills semestern på knappt 5 veckor tar sin början. En semester som kommer att innebära några dagars äventyr i kungliga huvudstaden, finbesök från Finland, separation från Aygon, Lillens ettårskalas, kusinens sagobröllop och, vad jag hoppas, ett flertal fisketurer på Mjörn. På onsdag, kl 1800, är det min tur att ladda batterier. I sinnet är jag i stort sett redan där.

Det är bara några dagar sedan sist, snart är jag där igen – med familj och delar av släkten. Stockholm, 2012.

20120723-213626.jpg

+ Semestern lovar gott. En hel del kul planerat, dessutom skall, enligt kvällsblaskorna, den “tyska supervärmen” hitta hit inom kort.

Sällan har semestern varit mer välkommen. Det tuffaste året i min karriär har sugit krafterna ur mig.

~ by onemountainsplace on July 23, 2012.

Leave a Reply

 
