Vackra blå.

Vacker. Snygg. Snäll. Trevlig. Varm. Intelligent. Läcker. Härlig. Ljuvlig. Min. Idag fyller hon år. Frugan. Hur gammal? Lägg av – Det frågar man inte en tjej om. Kat: Jag älskar dig. Grattis på födelsedagen.

Dessa vackra blå får jag skåda i stort sett varje dag. En av livets sanna lyxstunder. Hon har lika snygg kaross som interiör – min fru. Partille, Residenset, 2009.

+ Min vackra fru fyller år idag.

Hennes vackra blå har varit väldigt trötta den senaste tiden. Mer om det i framtiden. Som då förhoppningsvis kommer att klassas som “+”.

~ by onemountainsplace on November 13, 2012.

3 Responses to “Vackra blå.”

  1. Hon kan skatta sig lycklig över att ha en sådan rejäl och omtänksam man vid sin sida. Nästan så jag blir lite avundsjuk. På henne alltså…

  2. Varför denna långa väntan på nästa blogginlägg?

    • Bra där. Hinner inte, orkar inte och har haft lite torka. Men nu kommer det ett långt inlägg som kanske kan kompensera din väntan något. Lovar bättring. Faktiskt. Hoppas du mår bättre och är dig själv igen?!

      /Chris aka Slow-Blogger

Leave a Reply

 
