Trä.

Mycket trä nu och mer blir det. Idag firas det träbröllop i residensets salonger. Det är alltså fem år sedan jag och Kat lovade varandra evig trohet och det måste ju sägas att det är bättre än någonsin. Som vanligt gratulerar jag mig själv till alla tiders stora kap. Kat – Love Always.

Min söta, goa, fru i all sin prakt – som jag har förmånen att få avnjuta var dag. Partille, Jonsereds herrgård, 2008.

Kat & Chris five years ago

+ Fem år har gått – det går undan när man har roligt.

– Vart tar tiden vägen?

~ by onemountainsplace on August 2, 2013.

4 Responses to “Trä.”

  1. Man skulle kunna säga att hon är en riktig liten go´bit?

  2. Hur fin är inte du då???

Leave a Reply

 
