Utökning.

Ett glädjande besked från andra sidan jorden – släkten på plats i härliga Singapore har utökats med en liten tös. Det är en glädjens dag och jag kan knappt vänta till sommaren då vi får se det lilla underverket live. Ett stort grattis till Er alla nere i SG, främst då föräldrarna Micke och Molle.

Får bli en bild på de läckra super-träden i oasen SG som symboliserar att släkten utökats och det med en söt tös. A Job well done! Singapore, Gardens by the Bay, 2014.

SG Super Trees

+ Tillökning i släkten och med en tjej dessutom. Invald som ordinarie styrelseledamot i kvällens årsstämma.

– Hade väl hoppats att någon av de reguljära kanalerna, gärna TV4, hade kunnat sända 24: Live Another Day redan nu. Fansen verkar överlag vara lyriska och jag tycker säkerligen samma, då jag är ett synnerligen stort fan av Jack Bauer och hans värld. Men då jag inte har Viaplay (man kan ju inte ha allt) så får jag vackert vänta och hoppas på att något skall ske.

~ by onemountainsplace on May 7, 2014.

Leave a Reply

 
