OP fyller år.

Onemountainsplace startades denna dag 2008 och handlade då primärt om mitt stundande bröllop och tankar kring det. Sedan dess har bloggen kommit att handla om precis allt – vilket är naturligt då jag är intresserad av i stort sett allt. Sedan dess har det blivit 916 inlägg och nog har jag tappat fart alltid – intresset finns, med tid är det värre.

Det får bli en bild från en plats jag ofta tänker på – underbara SG, för att fira bloggens sex år. Singapore, Gardens by the Bay, 2014.

Supertrees from above

 + Singapore. Jag har kommit att uppskatta minnena från denna underbara plats mer för var dag som går.

– Det var mycket jag skulle hinna med denna vecka, som var kort redan i grundskedet. Sjuka barn gjorde att jag uteblev ytterligare dagar. Imorgon är således veckans enda arbetsdag – med ett antal extrema måsten på schemat. Det gäller att vara effektiv. Annars blir det en väldigt lång dag.

~ by onemountainsplace on June 18, 2014.

Leave a Reply

 
