Tiden går.

Men minnena i detta fall består. Det är exakt ett år sedan jag och bröderna bevistade vackra, trevliga och spännande Singapore. Ett större inlägg är på gång kring det, då det finns mer att visa från denna härliga plats – som jag saknar särskilt mycket just nu när vintern är kall och det är väl mycket på jobbet. Återkommer inom kort i ärendet.

Made in Singapore. En iskall Tiger i väntan på välsmakande hamburgare. En bild som skulle kunna vara tagen vart som helst, jag vet, men det kommer mera och bättre snart. Singapore, Universal Studios Singapore, 2014.

Tiger SG

+ Det var en helt fantastisk resa det där – mycket tack vare min finfina släkt.

– Ett år har gått, men jag minns det som igår. Tiden går sjukt fort nu när man är medelålders.

~ by onemountainsplace on January 31, 2015.

Leave a Reply

 
