Tack för mig.

Uppdateringsfrekvensen är som ni alla vet alarmerande dålig. Egentligen finns det högvis med saker att skriva om – men gnistan är borta, lusten obefintlig, tiden en bristvara och intresset är noll. Jag har helt enkelt ledsnat och väljer därför att lägga Onemountainsplace på is. Jag dödförklarar inte, kanske kommer det åter att bli livat. Kanske inte. Just nu känns det väldigt fjärran. Hur som – tack och hej.

En bild från gårdagens fisketur vid och på Mjörn. Som för min del inte gav någon utdelning i fisk, men som var en behaglig stund i goda vänners lag. Alingsås, Gallvik, 2015.

Tack och hej

+Sommaren är här – om än sent. Men vem bryr sig, nu är det väldigt trivsamt ute.

-Körde omkull med Scotten förra veckan. Placerade framhjulet någon centimeter galet – sekunden senare låg jag i en hög på asfalten. Inga skador – på mig. Cykelns växelsystem fick sig en rejäl kyss och gör nu som det vill och bakhjulet blev tämligen skevt. Något skall man ju använda lönen till.

~ by onemountainsplace on August 16, 2015.

 
